فصل تنهايي

فصل تنهايي

ادبي و هنري

شعر :وقتی که نیستی

«وقتی که نیستی»

 

نمي دانم چرا وقتي كه نيستي

همي غمگين وبيمار است دل من

هزاران سبزه مي رويد به هستي

نرويد غير اندوه از گل من

 

غروب دلگير ومن تنهاي تنها

قوي بغضي نشسته روي نايم

چو مي خواهم گريزم زين همه غم

فرو افتاده در عشق هر دو پايم

 

نمي دانم چرا وقتي كه نيستي

دلم دارد هواي ديدنت را

كجايي تا درافتم من به پايت

كجايي تا بگيرم دامنت را

 

نمي دانم چرا وقتي كه نيستي

دگر گلها صفايي را ندارند

حقيرم مي شمارند مردم شهر

دگر مردم خدايي را ندارند

 

چو مي آرم به يادم رفتنت را

رفيقم مي شود غم هاي عالم

اتاقم مي شود خاموش ودلگير

فرو مي ريزدم آوار ماتم

 

در آن گاهي كه نيستي در كنارم

شبم بي تو شبي تاريك وتار است

سكوتي مي رسد از پشت درها

نصيبم گريه هايي بي شمار است

 

گهي بر عكس زيبايت نشينم

گهي بر خاطرات پر ز اندوه

گهي پيچم به خود چون مرغ بي سر

گهي گريم بر آن گيسوي انبوه

                                 1375

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد عباس زاده ׀ تاریخ: سه شنبه 24 بهمن 1387برچسب:غروب,سبزه,آوار,مرغ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , fasletanhaiy.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM